De kapper voor iedereen
Portfolio
Ferry's Nails Studio
Portfolio
Bekijk de mooiste foto’s van Ferry’s Nails Studio!
Google reviews
Wat vertellen onze klanten?
Vandaag voor het eerst hier mijn nagels laten doen. Ondanks dat mijn nagels er door mijn werk en slechte eerdere nagelbehandeling er niet heel mooi uitzagen is het resultaat erg mooi geworden. De biab wordt zorgvuldig vinger voor vinger aangebracht waardoor je geen rare bulten op je nagels krijgt (wat bij eerdere salons wel het geval was). Ook werd het gerespecteerd - hoe moeilijk de nagelartist dat ook vond 😉 - om mijn nagelriemen niet te knippen, wat ik echt heel erg fijn vind omdat ik anders wondjes krijg. Ik ga zeker terug komen.
Somi heeft Biab op een zeer zorgvuldige en nette wijze aangebracht op mijn nagels vandaag. Daarnaast heeft zij mijn nagels heel mooi verzorgd en gevijlt. Ik ben supertevreden. Dankjewel Somi
Afgelopen halfjaar ben ik meerdere keren voor een manicure en pedicure bij Ferry’s geweest. Somi, de nagelstyliste, is ontzettend aardig en denkt graag met je mee. Er is veel keuze in kleuren, ook chrome en cateye. Het wordt altijd mooi afgewerkt en ik heb nog nooit problemen gehad.